Зелений чай робить жінок сексуальнішими

Размещено: 27 января 2012. Категория: Здоров'я та медицина
2701_0_2227.jpg (5.84 Kb)Жінки, які п'ють кожен день по чашці зеленого чаю (близько 200 мл), мають в крові підвищений рівень естрогену, що впливає на виділення специфічних феромонів, які приваблюють чоловіків. Про це заявили вчені з Національного інституту дитячого здоров'я та розвитку людини, Університету Юти і Університету штату Нью-Йорка в Буффало.

З і ншого боку, якщо споживати кофеїн через каву, то тут кількість естрогену залежала від раси жінок. Так, в азіаток його рівень підвищувався, а у "білих" знижувався. У дослідженні взяли участь 250 жінок у віці від 18 до 44 років.

Нагадаємо, раніше американські вчені також з'ясували, що кофеїн допомагає людям боротися з депресіями.

Загрузка...

загрузка...
Новости сайта Архив новостей
Футбол в Україні
Загрузка...

Загрузка

Загрузка...

   Реклама






    Новости Кино

Загрузка...
телепрограмма на неделю

    Новини від Tvgid.ua

Загрузка...
кіноафіша на тиждень

Eqvia - виртуальные серверы, видео голов, вакансии в киеве, курс нбу, hyundai accent дизель